هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

 این شگفت‌انگیز است که با استفاده از هدیه تبلیغاتی یک بازاریابی هوشمندانه انجام دهید. هدایای تبلیغاتی که شما برای یک رویداد استفاده می‌کنید می‌تواند یک تغییر بزرگ برای شناسایی نام برند شما باشد، وقتی که در رویداد حضور داشته باشد و کمی سر و صدا ایجاد کند. من ۵ هدیه تبلیغاتی مهم برای گسترش نام تجاری شما را در زیر فهرست کرده‌ام.

۱) تی شرت

تی شرت‌ها هدایای تبلیغاتی خوبی برای اغلب افراد هستند. افراد کالاهای رایگان را دوست دارند، به خصوص تی‌شرت. بسیاری از از افراد در روزهای گرم سال تی شرت به تن می‌کنند با چاپ لوگوی شرکت خود بر روی آن، زمانی که افراد این تی شرت‌های تبلیغاتی را به تن می‌کنند نام برند شما در معرض دید بسیاری از مردم قرار خواهد گرفت. هر چه بیشتر مردم تی شرت شما را به تن کنند برای گسترش نام تجاری شما بهتر خواهد بود. البته لوگوی خود را به گونه‌ای بر روی آن قرار دهید که زیبایی آن تحت تأثیر قرار نگیرد.

۲) ابزارهای دیجیتالی

بهتر است صادق باشیم، ما در یک نسل دیجیتال زندگی می‌کنیم و در بیشتر روز به وسایل الکترونیکی متصل هستیم. هر کدام از این وسایل دیجیتالی دارای ابزارهای جانبی هستند. ارائه یک ابزار دیجیتالی با طراحی جذاب و کیفیت مطلوب که یک هدیه تبلیغاتی استثنایی به شمار آید و مورد توجه افراد قرار بگیرد کمک بزرگی به کسب و کار شما خواهد کرد.

۳) دفترچه یادداشت تبلیغاتی

دفترچه‌های یادداشت در موارد مختلف در خانه و یا اداره مورد استفاده قرار می‌گیرند. به خاطر ماهیت آنها دارای عمر بالایی هستند. دفترچه‌های یادداشت یک هدیه تبلیغاتی مفید هستند که تا آخرین برگ، برند، خدمات و محصولات شما را تبلیغ خواهند کرد. آنها یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای بازاریابی هستند که تا کنون استفاده شده‌اند و موثر باقی مانده‌اند.

۴) ساعت تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی بی شک یکی از پر کاربردترین و با دوام‌ترین هدیه تبلیغاتی بشمار می‌آید. در هر جایی می‌توان از آنها استفاده کرد و برای هر مکانی لازم می‌باشند. با قرار دادن لوگو و شعار تبلیغاتی برند خود بر روی آن بنا به محل نصب، امکان دیده شدن برند شما به طرز چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد. با انتخاب طرح زیبا و کاربردی توجه افراد به آن جلب خواهد شد و در پی آن نام برند و لوگوی شرکت شما را خواهند دید. ممکن است ساعت تبلیغاتی شما برای چند سال مورد استفاده قرار بگیرد این بستگی به کیفیت محصول انتخابی شما خواهد داشت.

۵) پاور بانک تبلیغاتی

از لوازم پرکاربردی که این روزها ماهیت و طرز استفاده راحت باعث رواج زیاد آن شده، پاور بانک تبلیغاتی می‌باشد. با افزایش تقاضا و استفاده از تجهیزات هوشمند، نیاز به عمر طولانی‌تر باتری لازم است. تا زمانی که شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه بخواهند این مشکل را برطرف کنند، باید بر منابع خودمان اتکاء کنیم. شما فقط این وسیله‌های کوچک را به برق وصل کنید و بگذارید آن‌ها شارژ شوند. زمانی که شارژ آنها کامل شد، این نیرو را در اختیار شما قرار خواهند داد. با چاپ لوگو و نام برند خود بر روی آنها هر فردی که از آنها استفاده کند باعث به نمایش گذاردن نام تجاری شما خواهد شد. این وسیله یک هدیه تبلیغاتی پر طرفدار در بین مردم خواهد بود و از آن استقبال زیادی خواهند کرد.

استفاده از وسایل پر کاربرد به عنوان هدیه تبلیغاتی باعث یادآوری هر روزه شرکت شما در بین مردم خواهد شد. از آیتم‌هایی بهره بگیرید که کیفیت و دوام کافی را داشته تا معرف خوبی برای شرکت شما باشند.

آیا استفاده از هدیه تبلیغاتی باعث رونق بیشتر کسب و کار خواهد شد؟

بکارگیری و استفاده از هدیه تبلیغاتی باعث دیده شدن برند شما و در پی آن خدمات و محصولاتی که شما ارائه می‌دهید خواهد شد. اگر فردی به خدماتی نیاز داشته باشد و آن خدمات جزء خدمات شرکت شما باشد، زمانی که از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کرده و از آن راضی بوده باشد اولین شرکتی که با آن تماس خواهد گرفت شرکت شما خواهد بود. همانطور که هدیه تبلیغاتی شما رضایت افراد را تأمین می‌کند باعث خواهد شد آنها راحت‌تر به شرکت، خدمات و محصولات شما تمایل پیدا کنند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی کاربردی باعث می‌شود علاوه بر افرادی که این هدایا را دریافت کرده‌اند اطرافیان آنها هم به محصولات و خدمات شما تمایل پیدا کنند و بخواهند در صورت لزوم از آنها استفاده کنند.  

ما همچنین می‌دانیم که هر فعالیت تجاری منحصر به فرد و متفاوت است. بهترین راه برای مشخص کردن این که ۵ عامل مهم تبلیغاتی برای فعالیت تجاری شما چه چیزهایی هستند به افراد هدف و اقلامی که نیاز دارند فکر کنید.

 

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت: 5:42

دوران فلش مموری تبلیغاتی آغاز شده است!

با مقدار زیاد اسناد لازم، عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی و مطالب دیگر که ممکن است داشته باشید، راحت‌تر است که اطلاعات خود را در یک فلش مموری قرار دهید به جای اینکه مجبور شوید رایانه یا لپ‌تاپ تان را هر جا که می‌روید همراه خود داشته باشید و این موارد را در آن ذخیره کنید. از این دردسر نجات پیدا می‌کنید که اطلاعات خود را در تمام مدت در دسترس نداشته باشید. مهم نیست که چه چیزی را می‌خواهید در یک فلش مموری تبلیغاتی داشته باشید، اگر فلش مموری به اندازه کافی حافظه داشته باشد، شما می‌توانید تقریبا هر چیزی را در آن ذخیره کنید. هر کسی به یکی از آنها نیاز دارد و از دریافت یک فلش مموری تبلیغاتی خوشحال خواهد شد.

داشتن یک فلش مموری که قابل حمل بوده و بتوان آنرا در جیب گذاشت و یا آنرا به کیف دستی یا کیف پول متصل کرد، زندگی شما را ساده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید و همچنین آنها را در هر جایی که یک کامپیوتر پیدا می‌شود به اشتراک بگذارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به درگاه کامپیوتر وصل کنید و می‌توانید از اطلاعاتی که ذخیره کرده‌اید در هر جایی استفاده کنید. برای نسل حرفه‌ای امروز، وقتی نوبت به راحتی می‌رسد، هیچ چیز مفیدتر از این وسیله نیست.

زمانی که لوگو و نام برند شرکت خود را بر روی فلش مموری تبلیغاتی چاپ می‌کنید، می‌توانید برند خود را تبلیغ کرده و محصولات کسب و کارتان را با استفاده از یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در بازار تبلیغ کنید. چه در خانه باشد و چه در محل کار، تبلیغ بوسیله فلش مموری تبلیغاتی یک هدیه مطلوب است. اگر شما یکی از این‌ها را با لوگوی شرکت خود نشانه‌گذاری کنید و برای پاداش و یا تشکر از کارمندان و یا مشتریان احتمالی توزیع کنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شما پاداش عالی دریافت کنندگان را به دست آورید. این هدیه‌ای است که همه از آن در زندگی روزانه خود استفاده می‌کنند.

یک تکنیک خوب کسب‌وکار‌ها، استفاده و هدیه دادن فلش مموری تبلیغاتی در یک برنامه بازاریابی است. به جای آن که آگهی‌ها و کارت‌های کسب‌وکار حاوی جزئیات شرکت را پخش کنید، کمی بیشتر سرمایه‌گذاری را افزایش دهید و چیزی را بین همه تقسیم کنید که هر کسی واقعا می‌خواهد؛ و می‌تواند برای او مفید واقع شود. از آنجا که این روزها استفاده زیادی از فلش مموری می‌شود، شما یقین خواهید داشت که هیچ کس آن را نادیده نخواهد گرفت و بعد از دریافت، از آن به مدت طولانی استفاده خواهد کرد. هیچ کس یک فلش مموری را به سطل آشغال پرتاب نمی‌کند. این یک ابزار ضروری است که هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و میز شما را آزاد می‌گذارد.

شما می‌توانید فلش مموری تبلیغاتی را به سلیقه خود طراحی کنید و با انتخاب طرح سفارشی و مناسب کسب و کار خود آنرا جذاب‌تر کنید. برخی از طراحی‌های موجود می‌تواند قلب، اتومبیل، کلید، توپ، کارت و چیزهای دیگر باشد. برخی دیگر ممکن است سبک باشند و یا بدون درپوش استفاده شوند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 20:38

بسیاری از کسب و کارها اغلب متوجه نیستند که هدایای تبلیغاتی واقعا می‌توانند به ارتقای نام تجاری شرکت آنها کمک کند و می‌تواند مکمل خوبی برای استراتژی کسب و کار آنها باشد. کالاهای تبلیغاتی که با نام شرکت و یا لوگو شما همراه است باید به عنوان سرمایه گذاری و بخشی از بودجه بازاریابی شما در نظر گرفته شوند. آنها فقط برای شرکت‌هایی که در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کنند مناسب نیستند، اگرچه بیشترین کاربرد آنها در چنین مواردی است. عرضه هدایای تبلیغاتی به مشتریان فعلی و بالقوه می‌تواند به نام تجاری شما کمک کند، نظر آنها را در مورد شرکت شما بهبود ببخشد، باعث شود محصولات یا خدمات شما را به یاد بیاورند، آنها را به خرید بیشتر از شما تشویق کنند و در نهایت ارزان‌تر و موثرتر از دیگر انواع تبلیغات و روش‌های بازاریابی هستند.

هدایای تبلیغاتی برای مدت زمانی طولانی نگهداری می‌شوند، این به ارتقای نام تجاری شما کمک می‌کند.

هنگامی که مشتریان، هدایای تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، آنها را برای مدتی طولانی نزد خود نگه می‌دارند. در واقع، مطالعات نشان داده است که بسیاری از مردم محصولات تبلیغاتی را به طور متوسطیک سال یا بیشتر نگه می‌دارند. این باعث افزایش آگاهی از نام تجاری نه تنها توسط شخصی که این آیتم‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کند، بلکه همچنین توسط کسانی که در تماس با گیرنده هستند و یا افرادی که این محصولات را مشاهده می کنند، می شود.

محصولات تبلیغاتی نظرات مشتریان شما را جلب می کنند و به احتمال زیاد آنها را به خرید بیشتر از شما ترغیب می کنند.

هر کسی دوست دارد یک کالای رایگان دریافت کند. گیرنده‌های محصولات تبلیغاتی، بدون توجه به یک هدیه با یک نام تجاری یا لوگو بر روی آن، آن را به عنوان بخشی از تبادل دریافت می کنند. هنگامی که آنها محصول تبلیغاتی را دریافت می‌کنند و از آن استفاده می‌کنند، با نام شرکت شما آشنا می‌شوند و بنابراین مجددا بیشتر از شما خرید خواهند کرد. محصولات تبلیغاتی به مشتریان شما کمک می کند تا در هنگام استفاده از هدایای تبلیغاتی، شرکت و محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهید به یاد بیاورند.

هزینه‌های بازاریابی از طریق هدیه تبلیغاتی کمتر از هر تبلیغ دیگری است.

سرمایه گذاری در یک کمپین تبلیغاتی می تواند منجر به بازده بیشتر سرمایه گذاری شما نسبت به سایر انواع تبلیغات شود. دیگر انواع بازاریابی مثل تبلیغات رادیویی و تلویزیونی می‌توانند به راحتی فراموش شوند. محصولات تبلیغاتی می‌توانند بطور قابل توجهی هزینه کمتری به ازای میزان تاثیرگذاری داشته باشند، چرا که گاهی اوقات برای چندین سال نگهداری می‌شوند و همچنین می‌توانند توسط سایر مشتریان بالقوه دیده شوند. وقتی کسی هدیه تبلیغاتی را که توسط دوست یا عضو خانواده‌اش مورد استفاده قرار می‌گیرد را می بیند، این می تواند به معنای تایید برند شما باشد و به چندین نفر دیگر به جز یک گیرنده منتقل شود.

طیف گسترده ای از محصولات تبلیغاتی در دسترس می‌باشند.

انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی مختلف وجود دارند. خودکارها و لیوان‌ها احتمالا رایج ترین هدایای تبلیغاتی هستند، اما انواع مختلف دیگری از محصولات تبلیغاتی در حال حاضر در دسترس هستند که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید به طوری که نشان دهنده شرکت شما هستند و مربوط به نام تجاری شما می‌شوند. تم‌های مختلف شرکت می توانند از طریق محصولات تبلیغاتی ترویج داده شوند. به عنوان مثال، شرکت‌های بیمه‌ای که می‌خواهند از مشتریان خود محافظت کنند، محصولات ایمنی تبلیغاتی را ارائه می‌دهند. یک شرکت مسافرتی می‌تواند محصولات تبلیغاتی ساحلی یا مسافرتی را ارائه دهد. شرکت‌هایی که می‌خواهند توجه خود به محیط زیست را نشان دهند می‌تواند هدایای تبلیغاتی بازیافتی ارائه دهند یا حتی از مواردی استفاده کنند که میزان تولید کربن بر روی زمین را کاهش می‌دهند.

برای خرید ساعت دیواری تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 1 مهر 1397 ساعت: 14:35

خبرنامه